Veel gestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Als je hier geen antwoord vindt, neem dan direct contact met ons op.

Bestelling via bol.com

Voor bestellingen die gedaan zijn via bol.com vragen wij u om de vraag via uw bol.com account te stellen. Mocht er een terugbetaling moeten plaatsvinden of een factuur worden opgemaakt dan gaat dat namelijk het snelst rechtstreeks via uw bol.com account.

Veel gestelde vragen

Wij bezorgen in heel Nederland en België. 

Dan kun je het binnen 14 dagen gratis retour sturen. Kijk hiervoor op onze speciale pagina over retourneren. 

Jazeker je kunt bij ons betalen met iDeal. 

Als je bestelling voor 18.00 uur is gedaan, dan versturen wij het product dezelfde dag. Dit betekent dat het product meestal de volgende werkdag wordt geleverd. Uiteraard mailen wij jou de track and trace code, zodat jij de levering zelf in de gaten kunt houden. 

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.