Garantie en klachten
Garantie
Wij verkopen producten van a kwaliteit en a merken. En uiteraard doen wij ons uiterste best om deze in topconditie te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport stuk gaat of dat er iets anders gebeurt . Uiteraard kunt u dan aanspraak maken op garantie. Op grond van Europees recht kunnen wij aansprakelijk zijn voor gebreken die - ondanks correct gebruik van het product - binnen twee jaar na de levering aan het licht komt. Op grond van het Nederlandse recht kan de garantie zijn uitgebreid.
Als u een gebrek aan het product ontdekt neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op. Een redelijke termijn is doorgaans twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij bij garantie zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals verwacht. Wij vragen u om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken. Zie hiervoor onze contactpagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.